4 תשובות
הכרת אותו דרך האינטרנט?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
קודם כל לאזור בטחון תמיד עוזר
אם את הולכת על איפור אז על המראה הטבעי
בלי עקבים, שתוכלי ללכת בנוחות, דבר שימנע ממך את המראה המגושם כשתדדי בעקבים
דבר שמאוד יכול לעזור לך בנוסף הוא הריח. אני ממליצה לך לוותר על בשמים, שהם פחות מתאימים למזג האוויר הישראלי (מקרה טוב יתאדו מקרה רע יתערבבו עם זיעה), ובמקום זה לקחת קודם מקלחת קצרה בה תשטפי את הגוף עם סבון (טוב טוב) ותמרחי קרמים (כל מה שהוא של ללין ולא מקולקל/ריח אוקיינוס יעבוד בהחלט), גם מי בושם יכול להתאים.
בהצלחה! ^^
ללבוש בגדים מחמיאים ולהתאפר בצורה מחמיאה.