3 תשובות
אני לא כ"כ יודעת, אבל אם הוא התיישן כנראה שפג תוקפו, ואם הוא פג הוא גם לא בריא.
אני חושבת שהוא התבהר כנראה מהחום. אל תאכלי אותו, תזרקי לפח.
נטלי טל
בנושאים כאלה לא לוקחים סיכונים, צבע "לא טבעי" הוא צבע רע, אחר, שלא נועד להיות כך (לשם כך יש את השוקולד הלבן).
זירקי לפח ואל תסתכני.
אין שום בעייה לאכול.
שוקולד ובמיוחד מריר נוטה לעיתים לקבל צבע לבנבן וזאת משום שחמאת הקקאו "יוצאת" קצת אל פני השטח.
בד"כ קורה בגלל שינוי טמפ'.
מנסיוני (ואני עובד בתחום) - גם חצי שנה אחרי תאריך הפג תוקף ניתן לאכול שוקולד -ובתנאי שנשמר בתנאי איחסון נאותים.
דודי