5 תשובות
כן זה בסדר זה פשוט נמאס ונהיה שוב קשה..
אני אישית לא הייתי לוקחת סיכון ואוכלת.
איפה התיק היה?
שואל השאלה:
על השולחן.
אנונימית
אז לא יודעת זה בדרך כלל קורה כשזה קר, אל תקחי סיכון