4 תשובות
מסכימה איתך.. תחשבי על המפשט יחס גורר יחס מי שמתנהג אלייך חרא תחזירי לו חרא באותה מידה וכך גם ההפך
מסכימה איתך ברמות. גם אני כל הזמן רק דואגת שלחברות שלי יהיה טוב אבל כפי שאת יודעת אנשים יודעים רק לנצל את הטוב.
אנונימית
זה קורה גם לי... זה לא מגיע לך ולא לאף אחד שנותן יחס טוב לאחרים פשוט נפלת עם האנשים הלא נכונים את תראי שעוד הכל היסתדר
תדברי עם המורה חברה אמא תאמיני לי זה יעזור גם אם את מתביישת