4 תשובות
עומדת עם הכיתה
בדרך כלל זה קורה בטקס.
אבל כבר שנים שאני לא הולכת ביום השואה, זה יום שצריך להיות עם המשפחה.
אבל כבר שנים שאני לא הולכת ביום השואה, זה יום שצריך להיות עם המשפחה.
עומד עם כולם.
תמיד הייתי יוצא כדי שלא אבכה מול כולם. אבל התגברתי ואני עומד עם כולם
באותו הנושא: