תשובה אחת
טלפון קטן יחסית לטלפונים של ימנו (כמובן mini) בגדול מאבד סבבה המסך סביר המצלמה טובה רק דבר אחד שבגללו אני לא ממליץ לרכוש אותו זה כי זה אנדרואיד (מערכת הפעלה) ואני בטוח שאחרי שאני אכתוב את זה יהיה עוד מישהו שיכתוב בדיוק להפך אבל זה כל אחד מה שהוא אוהב.
אני הייתי ממליץ על אייפון במקום כל מכשיר שעובד על אנדרואיד משום שהוא עובד הרבה יותר טוב וחלק ובלי כל הדברים הלא נחוצים שיש בכל מכשיר עם אנדרואיד רק שמה שכן זה שקצת יותר קשה להפעילו מבחינת השירים והתמונות אבל כשלומדים זה לא בעיה בכלל (אוכל לעזור לך עם זה).
אני הייתי ממליץ על אייפון במקום כל מכשיר שעובד על אנדרואיד משום שהוא עובד הרבה יותר טוב וחלק ובלי כל הדברים הלא נחוצים שיש בכל מכשיר עם אנדרואיד רק שמה שכן זה שקצת יותר קשה להפעילו מבחינת השירים והתמונות אבל כשלומדים זה לא בעיה בכלל (אוכל לעזור לך עם זה).