7 תשובות
1. לא אהבתי את הכתיבה
2. זה לא מותח.. לא מעניין
3. לא נשמע אמין, הדמות שמספרת מתנהגת כאילו נתנו לה טקסט והיא מקריאה. זה לא נשמע כאילו היא באמת הייתה שם.
2. זה לא מותח.. לא מעניין
3. לא נשמע אמין, הדמות שמספרת מתנהגת כאילו נתנו לה טקסט והיא מקריאה. זה לא נשמע כאילו היא באמת הייתה שם.
אנונימית
אני לגמרי מסכימה עם התגובה הראשונה... אל תעלבי אני מעריכה אותך שכתבת על זה בכלל
רק אני לבד
יש משהו בסיפור אבל אני דיי מסכימה עם התגובות הראשונות.. גם לא אהבתי את הידעת באמצע.. את מספרת על משהו שאמור להיות עצוב ומרגש...
שואל השאלה:
אני באמת לא הייתי שם.. /:
ותודה רבה שעניתם. 3>
אני באמת לא הייתי שם.. /:
ותודה רבה שעניתם. 3>
אני יכולה לעזור לך קצת בפרטי אם את רוצה.. ואני באמת מעריכה אותך:)
אומרים לך פה את האמת אבל אני חושב שכתבת יפה מאוד ויש מקומות פה וקם שאת מכניסה למתח ואז שוברת את הקרח עם מילה שלא קשורה או מילה שבאה בחרוז וזה מיותר לציין
כתוב בסדר גמור, הקטע עם "הידעתם" מיותר, והאח והאחות הקטנה שמתו מצער לא כ"כ מתאים. עדיף לתת למוות שלהם גוון יותר "שואתי"
באותו הנושא: