4 תשובות
כן, כי לא תאכלי כלום עד הצהריים ותהיי מאוד רעבה.
תאכלי קורנפלקס עם חלב, או פריכית עם גבינה משהו קטן.
תאכלי קורנפלקס עם חלב, או פריכית עם גבינה משהו קטן.
לדעתי כן, כי אז יהיה לך יותר אנרגיה ומרץ להמשך היום... (:
ממליצה לך לאכול ארוחה שמכילה פחמימות - כמו פריכיות, קרקרים, שומנים - אבוקדו, חלבונים - ביצה, גבינה, וכמובן - ירקות.
תהני (:
ממליצה לך לאכול ארוחה שמכילה פחמימות - כמו פריכיות, קרקרים, שומנים - אבוקדו, חלבונים - ביצה, גבינה, וכמובן - ירקות.
תהני (:
הייתי בסופרלנד כמה פעמים את יכולה לאכול אבל לא עד שתתפוצצי כזה כי את תוכלי להקיא ובעיקר תשתי הרבה מאד מים שלא תתיבשי כי אם תתיבשי גם תקיאי
אף פעם לא הקאתי בסופרלנד והייתי שם כמה פעמים אבל פעם אחת הקאתי בלונה פארת בתל אביב
אף פעם לא הקאתי בסופרלנד והייתי שם כמה פעמים אבל פעם אחת הקאתי בלונה פארת בתל אביב
כן וכרגיל
כעיקרון בבוקר זאת אמורה להיות הארוחה הכי גדולה אבל כולם בישראל אוכלים הכי קצת בבוקר (וזה לא טוב)
לכן את בטח תאכלי משהו כמו מה שהתגובה הראשונה הציע לך.
ובכל זאת את צריכה לקחת איתך אוכל או כסף בשביל לקנות שם גם.
(ולמי שמעלי סתם שתדע שזה טיפה מגעיל שאתה מספר לנו על הסיפורי קיא שלך... אני בדיוק נתתי ביס בתפוח ועשית לי חשק לירוק אותו, תודה רבה -.-)
כעיקרון בבוקר זאת אמורה להיות הארוחה הכי גדולה אבל כולם בישראל אוכלים הכי קצת בבוקר (וזה לא טוב)
לכן את בטח תאכלי משהו כמו מה שהתגובה הראשונה הציע לך.
ובכל זאת את צריכה לקחת איתך אוכל או כסף בשביל לקנות שם גם.
(ולמי שמעלי סתם שתדע שזה טיפה מגעיל שאתה מספר לנו על הסיפורי קיא שלך... אני בדיוק נתתי ביס בתפוח ועשית לי חשק לירוק אותו, תודה רבה -.-)
באותו הנושא: