3 תשובות
שואל השאלה:
?
אנונימי
אני חושב שאתה צריך לחשב אינטגרל
שואל השאלה:
לא לא, בלי שום אינטגרלים וחשבון דיפרנציאלי וכל זה, יש את הנוסחא של חישוב אחוזונים וצריך בה להשתמש בגבולות קבוצת החציון שהיא אחת מהקבוצות בתוך טבלה סטטיסטית שנתונה לי (של משתנים ושכיחותם) ואני לא בטוח ממש איך למצוא את קבוצת החציון...
אנונימי