6 תשובות
מיוחד... אני אהבתי
לא בקטע רע חלילה, בחיי שלא,
אבל אני חושבת שזה שם שיותר מתאים לגורת כלבים או חתולים למשל, פחות לילדה בפני עצמה..
שואל השאלה:
זה ראשי תיבות -טוב אם ירצה השם
לא מאמינה! זה השם שלי.. תמיד חשבתי שהוא מוזר כזה ולא הבנתי את משמעותו.. אבל אני מתה עליו חחח
אנונימית
אבל אני אוהבת את השם טאיה
אנונימית
שואל השאלה:
:)