15 תשובות
כן אבל אל תשני למשהו לא קשור, למשהו דומה.. כמו מאיה, טליה משהו
אנונימית
טאיה זה שם חמוד לגמרי עזבי את כולם הם מקנאים
למה לא?
זה שם מיוחד שמייחד אותך ואני דווקא חושבת שהוא ממש יפה. אז מה שצריך לשאול עודפעם?
אל תשני, זה יפה ומיוחד
וואי זה שם ממש יפה! לי קוראים בכלל דניאלה._.. שונאת תשם הזה.
טאיה זה שם מדהים לדעתי הלוואי עלי..
את יכולה לשנות רק בגיל 16 בכל מקרה... אם את לא אוהבת אותו תשני:)
אוי. אני לא סובלת את השם שלי אבל בגלל שאבא שלי נתן לי אותו... אז אני סוגשל יותר מעריכה את זה.
השם שלך זה מה שמייחד אותך. ושתביני כששואלים אותי איך קוראים לי אז כך הם שואלים 'שירן?' 'שירה?'
והמורה לספורט הדפוקה שלי עד עכשיו קוראת לי שיר אפילו שאמרתי לה שחא קוראים לי ככה. -.-.
לאלא אל תשני
זה מדהים בעיני באמת!
שימי זין אלה לא יודעים מאיפה הם באו.
אם לא תאהבי את השם שתיהי יותר גדולה תלכי לשנות.
אצלי גם ככה מתחילים איתי כול הזמן ואז זה מגיע לאיך קוראים לך אני עונה דריה ואז דופקים פרצוף לרגע אבל סותמים חח
יש לך שם מדהים אל תשני ואל תתייחסי לאף אחד
דווקא לפי דעתי זה שם מיוחד ויפה (:
אני ממליצה לך לא לשנות, אבל אם זה ממש נורא ואיום את יכולה לשנות אותו קצת.. נגיד ל"טליה" שזה דיי דומה..
שם יפה
אל תשני את השם שלך, יש סיבה ללמה בחרו לך אותו. שישאלו אז מה כנראה הם לא מבינים. יש לך שם יפה אל תחליפי.
אנונימית
היי גם לי קוראים טאיה ואני בת 12
זה שם כל כך מיוחד. גם לי מתבלבלים בשם לפעמים. אל תשני אותו הוא ממהמם!
אנונימית