8 תשובות
אנורקסית זו מישהי שהיא יותר מדי רזה.. אחרי שהיא מגיעה למשקל נורמלי זה לא אומר שהיא שמנה היא פשוט רזה בצורה נורמלית
באישפוז עוזרים להחלים זה קשה להשמין אחרי אנורקסיה
אחרי שיוצאים מהאישפוז מתחילים להשמין
וזה תלוי באיזה אנורקסיה הן נמצאות
יש אנורקסיה קלה
יש אנורקיה קשה
ויש אנורקסיה מותנית: שזה הכי גרוע ממש קשה להחלים מאנורקסיה כזאת ואנורקסיה כזאת יכולה לגרום למוות
שואל השאלה:
כן אבל ברגע שאוכלים רגיל עולים המון ויותר אז הם אמורות לצאת מלאות לא?
אנונימית
כי מלמדים אותם לאכול בריא ונכון, המטרה היא לא לאכול יותר מידי ולא לא לאכול בכלל... המטרה היא שהם יחיו נכון ובריא (:
אנורקסיה = הרעבה עצמית.
יש בנות אנורקסיות שהן לא רזות בצורה מטורפת, ויש בנות שרזות בצורה מטורפת אבל הן לא אנורקסיות (ואותו דבר לבנים אנורקסים).
ולשאלה: בהנחה שמישהי אנורקסית שהגיעה לרזון נכנסה לאשפוז, לוקח זמן לעלות במשקל.
זה לא שבאים, אוכלים וישר משמינים.
שואל השאלה:
הם אוכלות 2,000 קלוריות לא משנה מה יש בקלוריות האלה זה 2,000 והם הרעיבו את עצמן המון זמן וכל דבר שהם מכניסות הופך לשומן
משהו לא הגיוני
אנונימית
א. לא כל דבר שהן מכניסת לפה הופך לשומן כי בהתחלה לא מפטמים אותם באוכל, הגוף לא מסוגל להכיל את זה כי הרבה זמן הוא לא אכל אוכל נורמלי באמת... זה תהליך ארוך.. מאכילים אותן כל הזמן קצת קצת עד שהן מצליחות לאכול ארוחה שלמה והגוף כבר מסתגל למצב החדש.
ב. למרות ש2000 קלוריות נשמע הרבה זה בכלל לא, זה מה שהגוף צריך בגיל הזה ובכללי בכלל.
ג. הם מקפידים שכל התהליך יהיה בשילוב ספורט, כמובן לא אינטסיבי אבל הבנת תכוונה.
כי כשהן נכנסו לאישפוז הן שקלו 20 קילו.. וכשהן יוצאות הן שוקלות נורמאלי יחסית.