4 תשובות
לא מכירה אבל בכז אם אתה רוצה משהו יותר בריא וללא כולסטרול כמו בחמאה תשתמשי בשמן קוקוס אותו מרקם כמו של חמאה
רשמת לי בקיר תודות, במקום כאן, על זאת אני מדברת, היא חמאה מצוינת וממש טעימה
זאת בעטיפה הזהב של וילי פוד? מצוינת, טעם שונה משל תנובה.
אני גר בבלגיה אז מסתבר שאני אוכל חמאה בלגית ואני מאדיף את החמאה הישראלית של תנובה.
נ. ב. אני מדבר על חמאה בלגית כשרה