37 תשובות
אף
אנונימית
שאני מושלם
שאני לא מושלם
חחח חחח
שאני לא מושלם
חחח חחח
אני שונאת את החיוך שלי הוא רחב מדי
וקצת את הגבות
ואוהבת את האף עיניים ואוזניים
וקצת את הגבות
ואוהבת את האף עיניים ואוזניים
אנונימית
אוהבת-גוף קצת את העניים.
שונאת-שעירה, אף, שער.
שונאת-שעירה, אף, שער.
אנונימית
אני שלמה עם המראה שלי:-) אני אוהבת את העניים תאף הדבר היחיד זה שיניים אני רק צריכה גשר וזהו.. לא נורא שמים לי
אנונימית
לאאוהבת את האף
אוהבת את השיער
אוהבת את השיער
אנונימית
שונאת את האף והבטן שלי
אוהבת את החזה שלי את הישבן שלי השיער שלי העיניים שלי חמודות והשפתיים שליי
אוהבת את החזה שלי את הישבן שלי השיער שלי העיניים שלי חמודות והשפתיים שליי
הכי אוהבת - עיניים
הכי שונאת - הגובה שלי.. 1.58 גמדונת ><
הכי שונאת - הגובה שלי.. 1.58 גמדונת ><
אוהבת-מבנה גוף
שונאת-שאני שעירה t~t
שונאת-שאני שעירה t~t
אני הכי אוהב את יוסי כמובן
אוהבת.. שום דבר
שונאת - את הבטן שלי
שונאת - את הבטן שלי
אנונימית
אוהבת: שפתיים וציצים
שונאת: עיניים
שונאת: עיניים
אנונימית
אוהב את הכל בעצמי
אנונימי
אוהבת? אולי את הריסים..
שונאת את כל השאר
שונאת את כל השאר
אנונימית
אני ממש אבל ממש לא שונאת את עצמי!
שום דבר!
אוהבת במיוחד את הפנים שלי, את השיער ואת הרגליים.
שום דבר!
אוהבת במיוחד את הפנים שלי, את השיער ואת הרגליים.
אוהבת-עינים ושיער
שונאת-אף וסנטר שני
שונאת-אף וסנטר שני
אוהבת את השפתיים
שונאת את המבנה פנים
שונאת את המבנה פנים
אנונימית
אוהבת ( מאוד) - את השיער שלי את העניים והשפתיים
שונאת: קצת את הפרצוף ואת הגבות גם קצת
שונאת: קצת את הפרצוף ואת הגבות גם קצת
שונאת - עור פנים, חזה. וזה אולי היה יכול נחמד אם כפות הרגליים שלי היו נראות קצת אחרת, ושאני אהיה גבוהה בכמה סנטימטרים, צלוליטיס באזור הישבן ובלמעלה של הירכיים, אני קצת שעירה - אבל הדברים האלה הם לא דברים שאני *שונאת*, הם דברים קטנים שלא ממש חשובים אבל היה יכול להיות נחמד אם...
אוהבת - כל השאר ^_^
אוהבת - כל השאר ^_^
אנונימית
לפי דעתי במראה החיצוני שלי אני לא מוצא משהו יפה אבל אני חושב שיש לי אחלה אופי..?
אנונימי
אוהבת- השיער שלי, השפתיים
שונאת -נקודות חן קטנות שלדעתי זה מכוער, השיפוע אף שלי
שונאת -נקודות חן קטנות שלדעתי זה מכוער, השיפוע אף שלי
אנונימית
אוהב- עיניים, גובה, פה
שונא- אף שיער ואוזניים
שונא- אף שיער ואוזניים
לא יודע
אנונימי
שונאת: איך שאני נראת כשאני מחייכת
אוהבת: את השיער שלי ואת הנמשים ונקודות החן שלי
אוהבת: את השיער שלי ואת הנמשים ונקודות החן שלי
אוהבת: שפתיים עיניים גוף שיער
שונאת: חיוך, מבנה פנים
שונאת: חיוך, מבנה פנים
אוהב פנים עיניים, שיער
שונא חצקונים
שונא חצקונים
אנונימי
שנאת - גוף, חזה, שומן
אוהבת - עיניים, תווי פנים
אוהבת - עיניים, תווי פנים
אנונימית
אני לא אוהבת את את החזה שלי ואת האף
אני אוהבת את הפה העיניים והשיער
אני אוהבת את הפה העיניים והשיער
אנונימית
אוהבת הממ אף פה עיניים שונאתת את הבטן והעור הלבן מדי.
אוהבת שיער אף אממ את הפנים בכללי
שונאת את איך שאני נראית שאני מחייכת, הנקודות חן שלי ואת הבטן שלי כשהשמנתי עכשיו
שונאת את איך שאני נראית שאני מחייכת, הנקודות חן שלי ואת הבטן שלי כשהשמנתי עכשיו
אנונימית
"ברוך שעשני כרצונו" - לא שונאת כלום. אני שלמה עם עצמי.
אוהבת פנים עיניים שיער,
שונאת גוף בטן רגליים!
שונאת גוף בטן רגליים!
אוהבת את השפתיים (וגם זה בקושי),
שונאת את האף והשיער.
שונאת את האף והשיער.
אני אוהבת את הבטן שלי חח
אני לא אוהבת את הצבע עיניים שלי
אני לא אוהבת את הצבע עיניים שלי
אוהבת-שיער, אף, גבות, שפתיים בערך
פחות אוהבת (לא שונאת)- מצח, אוזניים, צורת פנים, גוף
פחות אוהבת (לא שונאת)- מצח, אוזניים, צורת פנים, גוף
הכי אוהבת אף
פחות אוהבת כפות רגליים וידיים (שיהיו יותר קטנות)
פחות אוהבת כפות רגליים וידיים (שיהיו יותר קטנות)
שונאת: את האף
אוהבת: את הכל
אוהבת: את הכל
אנונימית
באותו הנושא: