התחברות
הרשמה
למה אנחנו צריכים סביבנו אנשים מצחיקים?
3 במרץ 2015, 12:42
הומור
2 תשובות
כי בלעדיהם העולם היה נראה בערך כמו הסוף של רומיאו ויוליה בגירסה הרוסית והזולה.
A
Ann ghallager
נו שיהיה לנו נחמד... מצחיק.. ובכללי לשמוח עושה רק טוב...
l
lilylovesyou
באותו הנושא:
רק אני לא סובל שאנשים מתכחשים שבנים יותר חזקים מבנות? ברצינות אישה צריכה ללדת ולא לעבוד ולנקות את הבית אנחנו צריכים לפרנס
אני חושבת שגם אנחנו צריכים להתכונן לאפוקליפסת זומבים חח XD, מה אתם חושבים?
דתיים וחרדים, למה אנחנו צריכים לכבד אתכם ואתם לא מכבדים אותנו?
למה אנחנו צריכים להרים כיסאות בכיתה בסוף יום??
גם לדעתכם אנחנו צריכים לכבוש את לבנון? ולמה?
כוכבים ( רגילים) מסתובבים סביב השמש או סביב הגלקסיה?
אומרים שאנחנו במאה ה-21, אבל אנחנו בשנת 2011, אנחנו לא צריכים להיות במאה ה-20?
גם מסביבכם יש כל כך הרבה אנשים, משפחה, ואתם מרגישים כל כך לבד?
קטילה ל"איזה חמוד אתה, אנחנו צריכים לדבר יותר"?
מגלה כל יום כמה האנשים שמסביבי צבועים אחד יותר מהשני..
לפי דעתכם תמיד צריך להתחשב קודם באחרים סביבנו בלי קשר לצרכים ולרצונות שלנו?