4 תשובות
אני מציעה לך להישאר בבית ככה תנוחי ותבריאי
עדיף לך לשבת בבית לטפל בזה ולנוח, חבל שסתם תצאי ויחמיר לך שם ותצטרכי לחזור את כל הדרך הזו חולה. מי יודע מחר תבריאי ותטיילי עם אמא או עם עוד חברות שלא יצאו תעשי קצת שופינג;) תרגישי טוב.
לכי לבית מרקחת ותקני "שמן אורגנו פראי טהור".. תטפטפי כמה טיפות לחצי כוס מים ותשתי מהר.. זה קצת שורף בחלל הפה אבל עושה את העבודה.. תחזרי על זה כמה פעמים ביום.. קוטל חיידקים מספר 1 ומומלץ לוירוסים שפעות דלקות וכו'... תהני בטיול:)
שואל השאלה:
נראלי שאולי היה לי וירוס של 24 שעות כי אני מרגישה יותר טוב (בלי עין הרע)
נראלי שאולי היה לי וירוס של 24 שעות כי אני מרגישה יותר טוב (בלי עין הרע)
אנונימית
באותו הנושא: