4 תשובות
במקרים שאת מתאהבת בשתי בנים - תמיד תבחרי את השני שהתאהב בו..
כי אם היית באמת מאוהבת בראשון, לא היית מתאהב בשני.. (:
על מי מהם נדלקת קודם?
אם נדלקת על עוד אחד אחרי שנדלקת על הראשון סימן שהראשון לא מספיק טוב:)
מקוה שעזרתי
תעשי את שניהם..
אל תבחרי עכשיו תחכי עוד קצת זמן, ותביני את מי באמת את רוצה.
אמיליה