3 תשובות
אפשר לעשות תרגילים בבית.. כמו שכיבות סמיכה, כפיפות בטן או אפילו סתם לקפוץ על חבל. זה מה שאני עושה לפחות (;
תעשי מנוי למכון כושר
מסכימה עם רונקה, אני אישית חושבת שלא חייב חדר כושר בשביל לעשות ספורט, אני עושה ספורט יותר בחוץ ובפארקים לגבי החורף כן אפשר לעשות תרגילים בבית אם זה נוח לך אז תנסי אני אישית אוהבת לעשות ספורט במחוץ לבית
באותו הנושא: