7 תשובות
תנסה ללכת לאורטופד בכל אופן ואם לא אז אולי יש משהו שיכול לעזור תבקש מ מישהוא שיעזור לך צריך לתפוס את ברך (הגולה הזאת באמצע הרגל) ושילחץ מכף הרגל כלפי מטה כלומר הוא יחזיק בברך וילחץ את הרגל מכף הרגל כלפי מטה
שואל השאלה:
זה בכף רגל אני חושב שזה שבר מאמץ או בשריר
זה בכף רגל אני חושב שזה שבר מאמץ או בשריר
הא אוקיי מאיזה סיבה אתה לא יכול ללכת לאורטופד
שואל השאלה:
מאוחר הוא סגור ובטח יגידו לי שזה לא משהו למרות שזה כואב
מאוחר הוא סגור ובטח יגידו לי שזה לא משהו למרות שזה כואב
וקופת\בית חולים? אם ממש כואב תנוח במיטה ושים כרית מתחת לרגל
שואל השאלה:
אבל זה לא ממכה
אבל זה לא ממכה
תדבר עם ההורים שלך
באותו הנושא: