7 תשובות
תנסה ללכת לאורטופד בכל אופן ואם לא אז אולי יש משהו שיכול לעזור תבקש מ מישהוא שיעזור לך צריך לתפוס את ברך (הגולה הזאת באמצע הרגל) ושילחץ מכף הרגל כלפי מטה כלומר הוא יחזיק בברך וילחץ את הרגל מכף הרגל כלפי מטה
שואל השאלה:
זה בכף רגל אני חושב שזה שבר מאמץ או בשריר
הא אוקיי מאיזה סיבה אתה לא יכול ללכת לאורטופד
שואל השאלה:
מאוחר הוא סגור ובטח יגידו לי שזה לא משהו למרות שזה כואב
וקופת\בית חולים? אם ממש כואב תנוח במיטה ושים כרית מתחת לרגל
שואל השאלה:
אבל זה לא ממכה
תדבר עם ההורים שלך
באותו הנושא: