2 תשובות
אל תברחי מהבית, זה לא יעזור לך לפתור את זה, נסי לפתור את זה בדרך בוגרת יותר, בחוץ מסוכן מדי בשבילך
חברים, פארק ביום, ולמה? אם זה משהו שקרה במשפחה, או בחיים הכול יעבור בסוף וזה לא שווה את זה..
באותו הנושא: