2 תשובות
יש לי את הטופ קואוט מאט של essie וזה עושה לי את הלק מאט, הוא יקר אבל עובד.
אני לא יודעת בקשר לביוטיקר, אבל ההיגיון אומר לי ששל essie עובד יותר טוב.
יש גם אחד טוב לo.p.i ואולי לga-de אבל אני לא בטוחה.
לפני כמה ימים קניתי אותו והוא יחסית ללקים אחרים מאט.