4 תשובות
באוניברסיטאות ומכללות אפשר לצלם יחסית בזול. שווה לנסוע
אנונימי
בבתי ספר תוכל למצוא בזול.. סביב ה10 אגורות...
ניתן לקנות כרטיס של 100 צילומים ב20 ש''ח
לפעמים יש מבצעים 100 צילומים ב10 ש''ח
תלוי איפה אתה גר..
לפעמים יש מבצעים 100 צילומים ב10 ש''ח
תלוי איפה אתה גר..
לסרוק ולהדפיס בבית. או לצלם בסמרטפון ולהדפיס.
באותו הנושא: