4 תשובות
שהמדינה לא ממנת לחולים את התרופה הזאת ולא נותנת לחולים הנחות על התרופה..
שהחולה ישלם עליה מחיר מלא, ולא תסבסד לו המדינה, הוא ישלם כמו שמשלמים באופן פרטי, ללא מרשם.
מחוץ לאוסף התרופות והפריטים שהמדינה משלמת עליהם בשבילך (כמו אמבולנס או דברים כאלה..)
תרופות לא מפה משהו כזה