התחברות הרשמה

סתם שאלה, להיות אדיש זה טוב או רע?

9 בפברואר 2012, 18:21
אדישות    
3 תשובות
רוב הפעמים... לא!
ggg
לפעמים זה טוב ולפעמים לא, תלוי למה:)
פ
פƧפ!נת XD
תלוי..
א
אאאאאאאבטיח.
באותו הנושא:
כולם אומרים לי שאני אדיש איך מפסיקים להיות אדישים?
איך להיות יותר אדישה וחסרת רגשות ממה שאני עכשיו?
איך להיות אדישה, קרה, שמה ז*ין על העולם, לא אכפת לה מכלום, נועזת?
מה זה אומר שמישהו אדיש זה טוב או רע להיות בנאדם אדיש?
יש פה גברים אדישים? אבל ממש אדישים?
כולם אומרים לי שאני אדיש, מה זה אדיש?
מה ההפך מאדישות? או מאדיש?
תמיד אומרים לי שאני אדיש. איך לא להיות אדיש?!
הגיוני להיות אדם אדיש ורגיש בו זמנית?
איך להפסיק להיות אדיש או לפחות להיות פחות אדיש?
זה נכון שלבנים בדרך כלל יש נטייה להיות יותר אדישים מבנות?