8 תשובות
אריות על מנת להתקיים חייבים לאכול בשר, בעוד שבני אדם לא.
בנוסף כשאריות טורפים הם עושים את זה בכמויות פורפרציונאליות ובדרך היחידה שנותרה.
בני אדם מתעללים בחיות לשחיטה בלי סיבה, מגדלים אותם בתנאי מכנה ריכוז, מפרידים ילד מאמא שלו וכו'. האכזריות היא בלתי ניתנת להשוואה.
אתה באמת צריך יותר ממה שהתגובה הראשונה ענתה?
תאמינו לי שהאדם כן צריך לאכול בשר. מה אתם רוצים שנמות? אתם הצמחונים /טבעוניים יכולים לחיות בלי בשר. סבבה לכם, אחלה, תהנו. אבל מה אכפת לכם מאיתנו? האוכלי בשר? אני לא כל כך מרבה לאכול בשר, ממש קצת אולי בשבתות וחגים. אבל כן, אני חושבת שזה מאוד חשוב לגוף האדם. ומה לעשות בשביל זה צריך לעשות את מה שעושים. אם לכם נוח וכיף לאכול כל החיים טופו ופסטה. אחלה. לנו לא. תפסיקו לנסות להאשים כל הזמן כי זה לא יעבוד לכם. תודה!
אוכלת בשר ותאכלו את הלב!!
לכל מי שינסה בעתיד, וגם עכשיו, להתווכח עם טבעוני, אני ממליץ לא לבזבז זמן, זו חסימה לחיים נפלאים.
לא, אני לא מתכוונת להתווכח עכשיו. אני לא מתערבת לאנשים בצלחת, תאכלו מה שבא לכם.
אבל במקום להתלונן שהטבעונים חופרים לכם, בסוף זה ההפך.
ממש לא ההפך! את יודעת כמה טבעוניים /צמחוניים חופרים? קשה להם מאוד לקבל אנשים שונים מהם (אוכלי בשר) ולנו ההפך, מה אכפת לי אם הם אוכלים בשר או לא? אם הם אוכלים פסטה או לא? כל אחד יעשה מה שנראה לו לנכון. וזהו. הם אלה שלא מוכנים לקבל את זה. וזה חבל.
לכן זה ביזבוז זמן להתווכח איתם. ממש ביזבוז זמן.
אנונימית
אצלי זה ההפך. אין אחד שגילה שאני טבעונית ולא העיר לי על זה.
ואני אף פעם לא העזתי להתערב לאנשים בצלחת.
אתם כל הזמן מכלילים, כאילו כולם עושים את זה.
אבל אז אתם מוציאים את הזעם שלכם ועושים בדיוק מה שהם עושים..
ברור שהם יתעצבנו ויחפרו לכם עוד יותר, כי אתם לא מפסיקים עם הסרקזם שלכם על הטבעונות, בדיוק כמו השאלה הזאת.
השאלה הזאת זאת רק שאלה. לא אומר שהיא באה להתערב לך בצלחת.
אני אומרת, חיה ותן לחיות. זהו. כל אחד עושה ואוכל מה שטוב לו.
נגמר הסיפור.
אנונימית