5 תשובות
שאחותי עשתה בייביסיטר היא לקחה 15 שקל לשעה אבל את יכולה 20 בגלל שהאמא לא הסכימה יותר מ-15:)
שואל השאלה:
אבל זה תלוי באיזור ובעיר.. באיזה עיר היא עשתה?
אני שואלת על סביון..
אנונימי
אני גרה בהרצליה ולוקחת 30 לשעה
אז לא יודעת...:)
קודם תשאלי כמה היא בדרךכלל משלמת אולי היא משלמת 35 ואת תגידי לה 20... ותקחי בין 25 ל30