5 תשובות
שאחותי עשתה בייביסיטר היא לקחה 15 שקל לשעה אבל את יכולה 20 בגלל שהאמא לא הסכימה יותר מ-15:)
שואל השאלה:
אבל זה תלוי באיזור ובעיר.. באיזה עיר היא עשתה?
אני שואלת על סביון..
אבל זה תלוי באיזור ובעיר.. באיזה עיר היא עשתה?
אני שואלת על סביון..
אנונימי
אני גרה בהרצליה ולוקחת 30 לשעה
אז לא יודעת...:)
קודם תשאלי כמה היא בדרךכלל משלמת אולי היא משלמת 35 ואת תגידי לה 20... ותקחי בין 25 ל30
באותו הנושא: