5 תשובות
רק רופא
אנונימי
אין לך מה לדאוג, פשוט תלכי לרופא שיגיד לך ממה זה נגרם
שואל השאלה:
האמת היא שכבר הייתי בקיץ אצל נוירולוג שאמר שהכל בסדר ושלא מדובר במשהו שעלול להדאיג.
כדאי לבקש מאמא שלי לרשום אותי עוד הפעם? אני ממש מפחדת.
אנונימי
גם לי קורה משהו דומה - האגודל שלי זז (או זזה?) לצדדים במשך איזה 10 שניות ואז זה מפסיק. לא נראה לי שצריך לדאוג מזה למרות שזה ממש מוזר חחח
שואל השאלה:
אני לא יודעת, כי זו תחושה ממש לא נעימה.
כאילו דחף לא מוסבר עובר באצבע שלך.
אני רק רוצה שהמצב יחזור להיות נורמלי שוב.
אנונימי
באותו הנושא: