7 תשובות
הוא נולד עם זה, ובעקבות מה שקורה לו בחיים כל אחד בוחר לקחת את זה לכיוון שלו
שילוב של שניהם נראלי... כי גם הסביבה משפיעה באיזשהו אופן
נולד עם אופי שנתון לשינןי כל הזמן. כל הזמן בנאדם יכול לעבוד על עצמו ועל המידות שלו ולהשתנות
האדם לא נולד עם אופי.. אבל הוא בונה אותו ממתי שהוא נולד.. בין אם זה כשהוא נותן סוכרייה לילד אחר ובכך יודע מהי נתינה ובין אם הוא לא בוכה ויודע מהי גבורה..
אך בהמשך דרכו הוא מחזק את האופי..
זה מסובך, בן אדם נולד אם אופי מסויים, אבל, בדרך כלל ולרוב, מה שהוא עובר בחיים מאפיין אותו.. מה שהוא עובר בחיים ודברים שהוא לומד וטעיות שהוא עושה הופכים אותו למי שהוא. אופי משתנה, או משתפר. לרוב הוא משתפר. אז כן, בן אדם נולד עם אופי, אבל הוא מעצב מחדש בשל דברים שונים. שתי התשובות נכונות.
שניהם, אדם נולד עם תכונות אבל הוא יכול לשנות ולשפר אותם גם על ידי דברים שהוא עבר.
נבנה, בין אם זה מה שהוא סופג בבית, בחוץ, זה גם תלוי באופן מנטלי מה שהוא חושב שנכון או לא.