10 תשובות
ברור שזה בסדר! לא חייבים חצאית.. ולפי מה שאני יודעת אפשר להביא חיבוק לבנים אבל נשיקה וכאלה אסור, לחבק בנות מותר! (אני לא בטוחה שאפשר לחבק בנים, ככה זכור לי )
את לא יכולה לחבק בנים בגלל שמירת נגיעה..
אנונימי
מותר
אם את לא דתיה אז עדיף לא ללבוש חצאית אלה גי'נס ארוך אם חולצנ ארוכה וחשוב לא לשים נעלי עור. אם אין לך בכלל נעלים שהן מעור אז את יכולה ללכת יחפה (אני אישית ראיתי מלא כאלה). אבל זה רק איך שנוח לך.
אם את לא דתייה את לא חייבת לעשות כשום דבר, זו דעה שלך אם כן או לא
ביום כיפור צריך לכבד יותר, אם את הולכת לבית כנסת אז עדיף חצאית בשביל כבוד
עם בנים יש עניין של שמירת נגיעה
בנות אין שום בעיה
בכללי בעיקרון אסור לחבק בנים... אבל לחבק בנות אין בעיה אף פעם...:)
ברור שאת יכולה להביא חיבוקים לבנות!
אנונימי
כן, מותר לחבק, מותר גם ללבוש את זה, זה מה שאני לובשת.
לא צריך חצאית.