3 תשובות
אני בדיוק כמוך.
את צריכה לעבוד על הביטחון שלך. בדרך כלל תנועות נוער כחולות עוזרות בזה
גם אני כזאת. את לא צריכה להתחבר עם כולם, תפני לכל מיני אנשים שנראים לך נחמדים. תהיי בטוחה בעצמך, והכל יצא בסדר.
באותו הנושא: