4 תשובות
תכיר דרך תנועות נוער או דרך חברים או במסיבות ואתה עוד תמצא את האחת שלך כי אם אתה תהיה בלחץ תהיה לך חברה אבל שלא תאהב אותך זה אפילו יבוא עוד בלי שתצפה לזה רק תחכה וזה יגיע אל תדאג בהצלחה:)
כמו זה שהגיב מעלי
פשוט בלי אתרי הכרויות.. זה סתם לא משהו שם
דרך חברים או קבוצות בוואצאפ או דרך הפייס או אתרי הכרויות לא חסר..
תצא
תכיר
ואל תהיה נואש