2 תשובות
אם את דתייה אני ממליץ על שרות לאומי
יתרונות: עצמאות, מבגר, משמעת, חוייה מופלאה.
חסרונות.. כלום, אולי באסה לסגור שבת, אבל אם את נמצאת עם חבר'ה כפים אז השבתות עוברות מהר ונחמד
תראי, אני אחת שקבלתי מלא עונשים בצבא, אבל זאת החוייה.
גם יש את הדבר הזה שאת הולכת לראיון עבודה שואלים אם התגייסת לצבא, מסתכלים על אנשים אחרת שאומרים שלא.
חסרונות.. כלום, אולי באסה לסגור שבת, אבל אם את נמצאת עם חבר'ה כפים אז השבתות עוברות מהר ונחמד
תראי, אני אחת שקבלתי מלא עונשים בצבא, אבל זאת החוייה.
גם יש את הדבר הזה שאת הולכת לראיון עבודה שואלים אם התגייסת לצבא, מסתכלים על אנשים אחרת שאומרים שלא.
באותו הנושא: