4 תשובות
ברור שבנות. רואים ישר. יש בנים שהולכים, אבל אם צבע אחיד וסגנון קצת שונה. אבל זה ספציפי לבנות
לבנות ולגייז
אנונימי
כעיקרון זה לבנות אבל יש כמה ערסים מהשכבה שלי שהולכים עם תיק כזה..
אנונימית
זה תיק צד אז לדעתי לבנות..
באותו הנושא: