התחברות הרשמה

לדעתכם אלכס זה שם שמתאים יותר לבן או לבת?

3 באפריל 2018, 01:46
שםכינוייםשמות    
9 תשובות
לבת זה שם מושלם
מ
מקס בעל הקרס
לבן
~
~Princess Nur~
לבן זה יותר יפה. קלאסי כזה
N
Noona221
לבת
M
Malibu
לבת
o
oַfek
בן
D
DANCING ON MY OWN❤
בת
L
Lazy world
בת
(
(ר)ציני
בן
H
Hane2
באותו הנושא:
לדעתכם השם אלכס יפה לבת?
מה דעתכם על השם אלכסנדרה/אלכס/אלכסה/סשה?
אלכסה מהמירוץ למיליון, יפה לדעתכם?
השם "רום" מתאים יותר לבן או לבת לדעתכם?
מאיזה גיל לדעתכם מתאים לראות את הסרט 50 גוונים של אפור?
האדם המתאים ביותר לראשות הממשלה - מי לדעתכם הכי מתאים להיות ראש ממשלה ומדוע?
מה דעתכם על השם אלכס לבת?
מה לדעתכם יותר מתאים לשם אופיר בן או בת?
גור קטנציק של האסקי יגיע אלי מחר3> אני חושבת על שם.. מה לדעתכם יותר יפה ומתאים, אד (Ed) או ג'ון (John)?
מה לדעתכם יותר מתאים לבני עור כהה יחסית, תכשיטי כסף או זהב?
מה דעתכם על השם רומי? והוא מתאים יותר לבן או לבת?