4 תשובות
כן..
כן.
כן, מה שגורם להרגשה הזאת זה שמצד אחד אתה רוצה מאוד שיהיה בסדר ומצד שני אתה יודע שגם אם תנסה - אז לא ילך.
אל תדאג, לאט לאט המצב יחזור לשגרתו ויהיה בסדר. הרגשות זה דבר שהולך ובא.
~מזדהה~
אל תדאג, לאט לאט המצב יחזור לשגרתו ויהיה בסדר. הרגשות זה דבר שהולך ובא.
~מזדהה~
כן זה פשוט מתסכל כשהוא חשוב לך אבל אין לך דרך לעודד אותו ואתה מרגיש כישלון:|..
לעומת זאת, כשכן מצליח לעודד את הבן אדם, זה פשוט משמח מידי d:
לעומת זאת, כשכן מצליח לעודד את הבן אדם, זה פשוט משמח מידי d:
באותו הנושא: