7 תשובות
על מצרים יש אזהרת מסע של משרד החוץ, שאומרת בפירוש: להמנע מביקור.
קישורים מצורפים:
לא מומלץ.
ממש לא מומלץ..
בעבר היו הרבה ישראלים שנסעו לסיני והיו שם כבר כמה פיגועים.
בעבר היו הרבה ישראלים שנסעו לסיני והיו שם כבר כמה פיגועים.
אני עכשיו במצרים וממש כדאי והמלון מלא מלא יהודים וגם דתיים ראיתי 4 בחורים
נכון היה כמה פיגועים בגלל זה אנחנו הפסקנו ללכת מ6 שנים אבל עכשיו זה בסדר ולקחנו את המלון הכי קרוב למחסום יותר טוב
בזמנים שכאלה זה לא כדאי כי יש במצרים עצמה בלגן גם בישראל
יכולים אבל לא כדאי.
באותו הנושא: