14 תשובות
תדבר עם ההורים שלה פשוט
שואל השאלה:
היא אמרה שההורים שלה דיברו איתה וכל זה.. והם אומרים שלא מתאים לה חברה עכשיו וזה.. אוף ממש אוף: (
אנונימי
אתה רוצה לדבר על זה?
תנסה לשמור איתה על קשר בסודיות
אל תוותר כל כך בקלות, שיסבירו את עצמם.. זה רגשות של בן אדם, תדבר איתה על זה או עם ההורים שלה ותסביר שאתה אוהב אותה
מסניפים חריצים
שואל השאלה:
כן.. אבל היא אמרה לי מעצמה גם שהיא חושבת שהיא איתם כאילו..
אנונימי
אם היא לא רוצה אותך הפסד שלה
שואל השאלה:
אני יודע.. היא אמרה לי שאני ילד מושלם וזה.. אבל עדיין קשה לי בלעדיה: (
אנונימי
אחי תחשוב על דברים אחרים שמרגיעים אותך ושעושים לך כיף לא כולל אותה
למה בגלל ההורים שלה? מה יש?
דבר על זה עם מישהו? (משפחה, חברים)
ואגב, מוזמן לפרטי <:
תנסה לדבר עם ההורים ולהבין למה הם הגיעו להחלטה הזאת