3 תשובות
להטעין בלי להדליק להרבה זמן ורק אח"כ להדליק
במכשיר חדש צריך קודם לרוקן לגמרי את הסוללה ואח"כ להטעין במשך 8 שעות (כשהפלאפון מכובה)
אח"כ אפשר להוציא מהמטען ולהשתמש בפלאפון
הייתה כתבה לא מזמן ב- ynet שניפצה את המיתוס של הטעינה הארוכה לפני השימוש הראשוני.
אם אני זוכר נכון, ההנחייה של היצרן ניתנת על-מנת שלא לפגוע בחוויית השימוש הראשונית של הלקוח. כלומר, שלא יווצר מצב בו תרגישי שהטלפון החדש שלך התרוקן תוך שעה ותתקשרי להתלונן. מסתבר שזה קורה לא מעט אז כדי לחסוך את מבול התלונות והשאלות נמסרת ההנחייה הנ"ל.
קנית טלפון חדש? יכולה להתחיל להשתמש בו ולטעון אותו כהרגלך. תתחדשי.
פוקי!
באותו הנושא: