2 תשובות
נאמני סטיפס לא מנצלים את כוחם לרעה, אנו עושים את המוטל עלינו.
גם אם לפעמים נדמה שהעבודה שלנו היא נגדך, תמיד הסיבה היא מוצדקת. המטרה שלנו היא אך ורק למחוק (או לתקן) את השאלות שלא מתאימות ועוברות על חוקי האתר, לא מעבר.
שואל השאלה:
לא יכול להיות שנאמני סטיפס מנצלים את כוחם לרעה כי הם אנשים מושלמים וטהורים בלי פגמים כמו שאר האנשים הרגילים עלי אדמות.
אנונימי