התחברות הרשמה

אני נולדתי ב אוגוסט 4 זה אומר שאני מזל אריה?

13 באוגוסט 2014, 12:36
מיסטיקהאסטרולוגיהמזלותמזלהורוסקופ    
5 תשובות
כן:)
j
just an ordinary girl
כן!
ב
בוא לבר
כן
N
No! This is Patrick
כן.
ש
שייכת ל NARI
אכן כן.
C
Change
באותו הנושא:
איך אומרים ב22 לאוגוסט או ב22 באוגוסט?
נולדתי בשנת 96, זה מרגיש לכם שאני ממש גדולה ממכם?
מה המשפט הזה אומר: כך התאהב האריה בכבשה איזו כבשה מטופשת ואיזה אריה מזוכיסטי"
אם נולדתי בתחילת אוגוסט, מתי אני אקבל צו ראשון?
נולדתי ב-16.6 אז זה אומר שאני מזל תאומיים או שור?
נולדתי בתשעה באב, זה אומר עלי משהו?
היום גיליתי שאני מאומץ ושאני נולדתי בכלל בבריטניה ואל תשאלו אותי איך, מה אני עושה עכשיו?
אם נולדתי בבלארוס זה נחשב שאני רוסי?
אני אמורה לקבל צו ראשון השנה? כיתה י, נולדתי באוגוסט
מה אומרים על מזל אריה? בכללי
מה אומרים על מזל אריה?