5 תשובות
זה גרוע לכי לבית חולים זה אנורקסית נקרא זה מסוכן מאוד ואני מדבר ברצינות
גם לי יש את זה וזה ממש לא אנורקסיה.. זה פשוט מבנה גוף
את צריכה לעלות טיפה במשקל.
חשבת לעלות ואז לחטב ויהיו לך גם קוביות או שאת לא בקטע?
אנונימי
שואל השאלה:
44, 161
אנונימית
גובה ומשקל?
אנונימי