3 תשובות
רזה או שמנה
אנונימית
ההסבר הכי טוב להגיד זה
שבמסה אתה בונה את השריר ועובד כדי שהמסת שריר שלך יגדל
חיטוב זה לשרוף אחוזי שומן זאת אומרת לעבוד שאפשר לעבוד עם משקולות אבל עושים הרבה אירובי (הליכון אופניים וכו..')
שבמסה אתה בונה את השריר ועובד כדי שהמסת שריר שלך יגדל
חיטוב זה לשרוף אחוזי שומן זאת אומרת לעבוד שאפשר לעבוד עם משקולות אבל עושים הרבה אירובי (הליכון אופניים וכו..')
אלה שני מושגים שבאים מתחום של מתאמנים (במכון כושר בדרך כלל)
יש תקופה שנקראת "תקופת מסה" שבה אוכלים הרבה והכל, וכל שעתיים בערך כדי לעלות במסה, במשקל, וזה כדי כשתגיע ל"תקופת החיטוב" המסה הזאת שאגרת בתור מסת שומן תתחטב למסת שריר, ואז גם יראו חיטוב יפה יותר וגודל גדול יותר בשרירים כי הגדלת את המסה
יש תקופה שנקראת "תקופת מסה" שבה אוכלים הרבה והכל, וכל שעתיים בערך כדי לעלות במסה, במשקל, וזה כדי כשתגיע ל"תקופת החיטוב" המסה הזאת שאגרת בתור מסת שומן תתחטב למסת שריר, ואז גם יראו חיטוב יפה יותר וגודל גדול יותר בשרירים כי הגדלת את המסה
באותו הנושא: