התחברות
הרשמה
מרגישה פגועהה, איך מתגברים עליו?
5 באוגוסט 2014, 02:32
געגועים
רגשות
פרידה
פרידות
אהבה נכזבת
2 תשובות
חושבים למה יותר טוב בילעדיו...
י
ילד נשמה
תבלי עם חברות אפילו תנסי להכיר מישהו חדש זה תמיד עוזר בהצלחה צריכה עזרה אני פה
מ
משעמם♥
באותו הנושא:
ילד מהשכבה שלי העלה פוסט עצוב ושאלתי אותו מה קרה ואמרתי לו שאם הוא רוצה לשתף אני תמיד כאן והוא כתב לי את זה,-אני פגועה-
נראה לי שחברות שלי פתחו קבוצה בלעדיי בוואצאפ, מרגישה פגועה ונבגדת- מה עושים?
הגיוני שאני מרגישה פגועה? היום, שנה וקצת אחרי שנפרדנו גיליתי משהו על האקס שלי שהוא הסתיר ממני כשהיינו ביחד..
זה באמת נכון שאהבה ראשונה תמיד אוהבים ולא מתגברים עליה?
איך מתגברים עליה?
התגברות על עצלנות - איך מתגברים על עצלנות?
טיפול באובססיות - איך מתגברים על אובססיה שנמשכת שנים רבות?
למה אני מרגישה שכולם רוצים לפגוע בי?
התגברות על עצלנות - איך מתגברים על עצלנות רצינית?
אני מרגישה ממש פגועה מהפוסט של בלה חדיד, היא פשוט מגיבה בלי להבין בזה, מול כל כך הרבה עוקבים שעכשיו נגדנו,
חבר שלי עשה לי ספוילרים רצחניים על סדרה שאני רואה, אני מרגיש תחושת בגידה ורייקנות בגלל הספוילרים האלה, זה כאילו שכל החיים שלי בשנייה אחת, התנפצו איך מתגברים על הנזק הנפשי?