5 תשובות
מבינה אותך לגמרי.. ותתעלמי ממי שיגיד לך שאת משוגעת xd גם לי יש רוח בחדר.. אבל זה בסכ"ה רוח, אל תקחי את זה יותר מידי לתשומת לב, תחשבי שזה מלאך שומר.. אם זו הייתה רוח רעה היא לא הייתה מחכה הרבה זמן ;)
אנונימית
אימאלה:o
כשהייתי קטנה בת 9 בערך אז ליפעמים אני נישארתי לבד בבית בלילה ואני הרגשתי שכל הזמן נוגעים בי ושיש מישהו מאחורי וליפעמים שמעתי רעשים מהמטבח אבל אני ישר הדלקתי את הטלוויזיה הדלקתי את האורות והיתקשרתי לאיזושהי חברה וככה אני כבר לא פחדתי אז אם זה קורה לך תעשי דברים שמונעים מימך את הפחד!
אנונימי
אז לא לקרוא תפילת שמע ישראל שאני הולכת לישון? כי זה די מלחיץ אותי ואני די מפחדת
מי שששאלה את השאלה ^^
גם אני מרגישה ככה אותו דבר אבל הארנב שלי כמו מגרש אותו
באותו הנושא: