10 תשובות
אני מעדיף בכלל במוחמד:)
מפלצת ספגטי המעופפת ^_^
עזוב התלבטויות.. תאמין בי d;
גם וגם d:
http://he.wikipedia.org/wiki/%d7%9e%d7%a4%d7%9c%d7%a6%d7%aa_%d7%94%d7%a1%d7%a4%d7%92%d7%98%d7%99_%d7%94%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%a4%d7%a4%d7%aa
מה שבאלך, אני אישית מאמינה בישו ❤
-_-
מזה מפלצת ספגתי מעופפת רציני! אני מאמינה בקב"ה הוא האל המיתי ואין עוד מלבדו!.!.!
בהשם