5 תשובות
וכן זה יהיה יפה לך
תנסי לדחוף לנחיריים 2 עגילים לגבה
אנונימי
לא דווקא סמל מלא שמים את זה כי זה יפה אבל זה עניין של טעם
לדעתי הוא לא יהיה יפה. הוא לא יפה לאף אחת. בדרך כלל שמים אותו כסמל למשהו, לא בגלל יופי.
זה יפה תלוי איזה גודל ספטום קטן מדי זה לא ממש יפה וגם לא גדול מדי גם אני רוצה ספטוםd:
באותו הנושא: