3 תשובות
עשיתי לפני כמה שבועות עקירה ולא הרגשתי כלום! נשבעת! עשו לי זריקת הרדמה, בגלל זה (:
בהצלחה!
בהצלחה!
עקירה זה לא כואב.. מרדימים לך את האזור לפני..
בשביל עוד יום?! תחכה