8 תשובות
תנוחי תשתי משהו עוד כמה שעות תקחי עוד כדור מקווה שתרגישי טוב זה הימים הראשונים בדרך כלל יש את הכאבים זה יעבור
שואל השאלה:
אני מנסה להתעלם מזה אבל זה לא עוזר לא היה לי את הכאב בפעמים קודמות זה כאב מוזר, איך אני יכולה להתעלם ממנו? אני גם מרגישה לחץ כזה
אני מנסה להתעלם מזה אבל זה לא עוזר לא היה לי את הכאב בפעמים קודמות זה כאב מוזר, איך אני יכולה להתעלם ממנו? אני גם מרגישה לחץ כזה
אנונימי
אם לקחת נורופנט יקח לזה חצי שעה אז שזה באמת יעזור:/
מעצבן אני יודעת
מעצבן אני יודעת
אנונימי
שואל השאלה:
לקחתי אדוויל זה גם טוב נכון?
לקחתי אדוויל זה גם טוב נכון?
אנונימי
אין לי המון כאבי מחזור אז אין לי מוסג
ושיש לי זה נורופנט חחח אבל נראלי שכן זה גם יעזור
ושיש לי זה נורופנט חחח אבל נראלי שכן זה גם יעזור
אנונימי
תעשי מקלחת חמה ותרגעי קצת.. לי זה תמיד עוזר
כוס חלב וחצי כף קינמון
יש פיתרון שלמדתי ביוגה, תשכבי על הגב ותצמידי את התחת לקיר כשכפות הרגליים שלך צמודות אחת לשנייה וכמה שאת יכולה שיהיו קרובות לתחת, או יותר פשוט כמו ישיבה מזרחית רק שהתחת צמוד לקיר וכפות הרגליים צמודות אחת לשנייה, לי אישית זה תמיד עוזר וזה עוזר לכל הבנות שהצעתי להן את זה, בהצלחה
באותו הנושא: