2 תשובות
אם את רזה אז כן אם לא אז אמ תנסי טיפה לעשות הפסקות זה בין זה
לא. זה קצת מידי. אם את רוצה להרזות תעשי את זה בדרך בריאה בלי להרעיב את עצמך.