התחברות
הרשמה
אני בדיאטה - וכל יום בין הארוחות שלי אני זוללת הרבה עגבניות שרי, זה גרוע?
15 ביולי 2014, 16:03
עגבניות
עגבניות שרי
ארוחת בוקר
ארוחת צהריים
ארוחות
3 תשובות
בכלל לא
J
Jane The Killer Arkensas
לא
ב
בזוקה555 בכירה מאוד !
לפי דעתי לא הרי זה בריא
G
Gogottl
באותו הנושא:
דג בתנור זה משמין בדיאטה? זה מוגזם בשביל ארוחת ערב? (לא אכלתי היום הרבה)
אני בדיאטה, זה בסדר שלארוחת צהריים אני יאכל עוף אפונה עם תירס וסלט קצוץ (מלפפון ועגבנייה)?
אני בדיאטה. מה אפשר לאכול לארוחת צהריים?
אני בדיאטה- זה יהיה בסדר שאני יאכל היום לארוחת צהריים + ערב צלחת קוסקוס עם חמין?
אני בדיאטה, אם קמתי בשתיים בצהריים, לאכול ארוחת בוקר או לאכול ארוחת צהריים?
תפריט לארוחת צהריים - היי, אפשר תפריט לארוחת צהריים, בדיאטה של 1200 קלוריות, ארוחה בסביבות ה400 קלוריות?
קוטג חמש אחוז משמין אכלתי קופסאת קוטג וגמבה לארוחת בוקר זה הרבה זה משמין אני פשוט בדיאטה?
אני בדיאטה, תפוח או בננה לארוחת ביניים?
זה בסדר לארוחת בוקר לשתות נס קפה עם חטיף אנרגיה 100 קלוריות בדיאטה?
ארוחת ערב דיאטטית - מה אפשר לאכול ארוחת ערב אני בדיאטה?
אכלתי בערך 300 קלוריות אולי קצת פחות לארוחת בוקר ואני בדיאטה זה נורא?